- 好友
- 0
- 帖子
- 4454
- 積分
- 8894
- 最後登錄
- 2018-7-25
- 在線時間
- 0 小時
 
- 好友
- 0
- 帖子
- 4454
- 積分
- 8894
- 最後登錄
- 2018-7-25
- 在線時間
- 0 小時
|
還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303
老闆: 份report我叫你俾A team做wor, 搞掂未呀?
我:....(=__=").....未呀....A team個team head好惡....唔肯做
老闆: 惡?? 我未見過惡人既, 我叫佢入黎, 我示範俾你睇點樣車爆人!!
A Team 既team head入左黎
老闆: 阿A呀, 我有份report要交俾你地team follow呀, 你地每個星期二都交一次呀
A Team Head: 我地team星期二要交5份report啦wor, 重加??!!! 點做呀??!! 係唔係另外個5份可以唔駛做先??!!!!
老闆:..........
A Team Head: 要我地做實做到嫁, 咪係另外5份度抽時間出黎做囉, 到時5份錯晒咪你揹囉, 你揹唔揹得起先??!!!!
老闆:.......
A Team Head: 你講啦, 你老闆黎嫁嗎, 你講咩我都做, 我至多咪做錯晒!!!!
老闆:.....唔係, 其實資源分配既野可以慢慢再傾既姐, 我再念下點樣, 你出返去先啦.........
A Team Head: 超!!!! 運吉既!!!!!
A Team 既 team head離開
我: (*o*")......真係好惡呀......
老闆: ...............(怒火中燒....!!!).........惡咩惡?? 我明明係叫你分配好D資源之後俾份job佢, 你就咩都唔做!!! 人地有幾多份report你又唔知, 人地有幾忙你又唔知?? 咩都唔知就推返個波俾我!! 你咁既工作態度就實累死我啦!!!!!
我: (@_@")......但係.....係你話示範點樣車爆人既.......
老闆:...........(!!!!!!)............我依家咪車爆緊你囉, 你學到野未呀?? 你用我依家既語氣, 出去車返爆佢!!!! 下星期開始份report一定要係佢條team做!!!!!!!
我: ........(ToT").....(欺善怕惡呀!!!..........)
還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303 |
|