馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 142|回復: 3
打印 上一主題 下一主題

[將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =] [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 01:05:05 |只看該作者 |正序瀏覽
時下越開越多新式甜品店,但到底有幾多間真係好食同有心做好野呢?
個呢咩記咩記真式甜品 黎黎去去都隻係張d 唔同既野唔理夾唔夾,總之就撈理一碗, 我成日都覺得似d 食唔曬既野 recycle lorr
如果講食西米露 我一定劈頭首選 聰嫂!



有食過都知 聰嫂 既西米露真係無得頂
頭三甲係 榴槤冰, 龍眼冰 同 士多啤梨冰 (圖中亂入者係楊枝甘露, 被其餘3碗比下去瞭)
佢正就正在個汁底唔似其他店咁, 是但開個椰醬加淡奶,落西米上面放生果
成件事錯曬!
聰嫂 呢就係將d 生果加cream 加奶加少少碎冰打成醬,撈理d 西米
上既時候再另外跟少少水晶珠, 食既時候先落,有滑滑既口感同果肉, 又有d 碎冰,有西米,中間又夾住d 爽脆既水晶珠
一字記之曰: 正!
講都講你唔明 快d去試下啦
尤其係愛榴槤之人, 連我個新加坡既朋友都讚好 你點可以錯過??

本人獨愛佢既西米露系列 同 榴槤pancake
其他都okay , 不過都一樣有市面流行咩都撈埋一碗既糖水
我唔好就是瞭

銅鑼灣開左分店,買過一次外賣
味道一樣, 不過比起將軍澳店個底水左d
不過可能係因為外賣既關係!

http://www.openrice.com/restaura ... 259C%25E5%2593%2581

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
125013
積分
125023
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾3
發表於 2012-5-12 18:20:47 |只看該作者
誰能送我幾分啊

好友
0
帖子
124715
積分
124721
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-12 18:20:47 |只看該作者
我看不太到喔

好友
0
帖子
125055
積分
125065
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-12 18:20:47 |只看該作者
估計你是沒見識過~` 呵呵  
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-25 18:43 , Processed in 0.648962 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部