馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 136|回復: 6
打印 上一主題 下一主題

自家制~~蜜汁叉燒~~(有圖分享^^) [複製鏈接]

好友
0
帖子
125011
積分
125066
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-7 20:30:24 |只看該作者 |正序瀏覽
蜜汁叉燒食譜來源: 吳太私房菜

<strong>叉燒醬材料:</strong>

麥芽糖3 湯匙
冰糖 1 粒 (喜歡甜小小可以揀大粒d)
麻油 1 湯匙
醬油 5 湯匙
紹興酒或玫瑰露 1 湯匙
蠔油 1.5 湯匙
海鮮醬 1.5 湯匙
掃面蜜汁:(麥芽糖和水以 3:1 比例攪勻)
麥芽糖 3 湯匙
水 1 湯匙







<strong>材料:</strong>

街市買新鮮梅頭豬肉 2 磅

<strong>做法:</strong>

1.豬肉洗淨後,瀝乾水份,切好 (大概每條 2 寸)
2.放入盤子,用叉子戳出些洞洞方便入味




3.將叉燒醬調味料攪伴,以慢火煮至冰糖溶解,熄火待涼
4.將叉燒醬加入豬肉拌勻,放入雪櫃醃過夜
5.預熱焗爐 220 C
6.取出醃肉,放在焗盤上,入焗爐以 220 C / 425 F 兩面各 25-45 分鐘
(時間視乎的厚度而加減,可切開少許觀察)



7.預備掃面蜜汁,塗在叉燒兩面再焗各 5-10 分鐘 (蜜汁多上幾層,味道更好)



7a. 仲有5分鐘左右差唔多焗完, 我貪心再拎出黎望下再上多一層勁既蜜汁等收爐 (係廳聞到口水長流 )


8.自傢制美味叉燒完成,


9. 小朋友送飯真係一流又健康, 因為自己整既可以隨意揀肥d定瘦d, 鐘意食好爽口既可以半肥瘦, 鐘意&quot;林&quot;d既買肥小小, 健康d既就買瘦d啦(上次試過真係冇咁好食架, 但都不至於出街買瘦叉咁硬可能係即整即食)


喜歡既請多多支持, 等我出力d再分享多d自傢制既既食譜

[ 本帖最後由 sumrax 於 2012-05-04 05:25 PM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
124758
積分
124766
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
7#
發表於 2012-5-13 18:30:55 |只看該作者
我幫你這一帖頂起來

好友
0
帖子
125213
積分
125220
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
6#
發表於 2012-5-13 18:30:55 |只看該作者
好帖,有才

好友
0
帖子
130359
積分
136429
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
5#
發表於 2012-5-12 23:57:43 |只看該作者
回帖是種美德

好友
0
帖子
125069
積分
125120
最後登錄
2019-2-28
在線時間
9 小時
跟尾3
發表於 2012-5-12 23:57:43 |只看該作者
今天沒事來逛逛,看了一下,感覺相當的不錯。

好友
0
帖子
125462
積分
125468
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-12 23:57:43 |只看該作者
其實回帖算是一種沒德德,所以我快成聖人了

好友
0
帖子
124727
積分
124735
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-9 04:07:39 |只看該作者
加油啊!!!!頂哦!!!!!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 01:58 , Processed in 0.609476 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部