馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 282|回復: 22
打印 上一主題 下一主題

七月十四 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

好友
0
帖子
4117
積分
8242
最後登錄
2018-7-24
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2013-7-8 12:02:36 |只看該作者 |正序瀏覽
時間:農曆七月十四,晚上十一點三十分
地點:羅湖出境大樓

本人係羅湖某department職員,個日係農曆七月十四,係晚上十一點半既時候,已經冇咩人過關,所以個出境大樓已經冇咩人喇。果時因為我要寫log book 既關係、所以係一個黑暗既角落度寫,順便偷下懶,等收工。

突然,有隻手係我背後度搭落黎,用低沈既話氣叫:「亞sir。」 咁我向後一望、係一個大約80歲既亞伯。 個亞伯拎住自己張身份證,問我:「亞sir,點樣可以取消張身份證,申請死亡證呀?」

我當時望下張身份證,以為自己眼花,所以再望多幾下,點知真係個亞伯個樣。 我心諗唔係咁邪呀,六合彩又唔見我中。

我即刻嚇到標冷汗,腳又震,勁想走,但係又唔走得,因為著住制服。

我靜左十幾秒,之後我就扮冷靜,同佢傾計。

我問:「幾時唔係度架?

亞伯眼濕濕咁答:「早兩曰囉,無端端咁就唔係度喇。」

我當時想叫出黎,但係又驚我一叫,個亞伯俾鬼樣我睇。

我再問:「係邊度過身架?」

佢答我:「係深圳。」

咁我就問:「咁我而家有咩幫到你呀。」

佢就話:「咩都唔洗,淨係幫我老婆申請張死亡證。

我就話:「你老婆?乜唔係你咩。」

佢話:「大吉利是,我老婆!唔係我呀。」

我話:「咁你又拎你張身份證俾我睇?」

佢話:「下,係我個張咩。」 跟住佢就望一望,拎左第二張出黎。

佢話:「亞sir,唔好意思,我老得滯,眼花,睇錯左。」

我就足足鬧左佢成十分鐘,話:「唔好玩喇亞伯,嚇死人喇,七月十四攪d咁既野。」

個亞伯就好唔好意思咁,係咁話對唔住.....
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
125069
積分
125120
最後登錄
2019-2-28
在線時間
9 小時
23#
發表於 2013-7-17 08:32:49 |只看該作者
幫你項項吧  

好友
0
帖子
125032
積分
125046
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
22#
發表於 2013-7-15 03:13:58 |只看該作者
哈哈,頂你了哦.

好友
0
帖子
131296
積分
136939
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
21#
發表於 2013-7-14 08:06:39 |只看該作者
看帖累了,回覆一下吧!

好友
0
帖子
130553
積分
135811
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
20#
發表於 2013-7-13 20:53:28 |只看該作者
有才的不在少數啊

好友
0
帖子
130341
積分
135748
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
19#
發表於 2013-7-13 07:42:43 |只看該作者
不錯 不錯  比我強多了

好友
0
帖子
124731
積分
124889
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
18#
發表於 2013-7-12 11:20:40 |只看該作者
要是能加精華就好了

好友
0
帖子
124039
積分
124050
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
17#
發表於 2013-7-10 14:42:23 |只看該作者
幫你項項吧

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
16#
發表於 2013-7-10 10:02:23 |只看該作者
暈死也不多加點分

好友
0
帖子
124779
積分
124816
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
15#
發表於 2013-7-10 05:40:38 |只看該作者
圍觀來了哦
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-24 03:26 , Processed in 0.664178 second(s), 7 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部