馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 116|回復: 1
打印 上一主題 下一主題

$108任飲任食重慶雞煲@至尊 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 13:08:44 |只看該作者 |倒序瀏覽
近月河畔開瞭間任食重慶雞煲邊爐,試瞭數次味道也不錯,特意要介紹一吓﹗



地點是以前的肥仔小廚,上手執瞭開瞭而傢香港時下最興既重慶辣雞煲,叫「至尊重慶雞煲」,標價$108兩小時任飲任食﹗



2-3人可點半隻雞,4人或以上便一隻雞,每加兩個人就多半隻,如此類推﹗



雞煲以外仲可任食生料,生料幾十款,都是大路貨色﹗



當然最重要是雞煲,自問愛辣的我倆吃過小辣及中辣,初嚐者覺得小辣已足,一打開煲蓋已聞到陣陣酒香,師傅下得重料,醬油極濃稠,既麻且辣,半隻雞份量也不少,兩個人啱啱好﹗



雞煲不錯外,最令人興奮的是獅威任飲,同食傢吃過兩次,兩次也飲不停。



兩個鐘竟然飲到14罐…….真係呢間野個老闆都怕左我地兩個醉鬼﹗

唔飲酒的朋友亦有可樂、7up、凍檸檬茶及Jelly Sandy等任飲,總會揀到吧﹗




生料質素正常街市貨,勝在肥牛肉不是八肥二瘦的煙肉貨。



亦有我最愛的紅薯粉及炸魚皮任食,叫多份丸加多碟菜,其實已飽到上心口很滿足﹗

埋單實收$108一位無加一,老友吹水聚頭,酷愛街邊的麻甩煙友,有機會不坊試下﹗




我的網址:http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin

Facebook齊齊飲飲食食: https://www.facebook.com/smallsmalllin


食店地址資料: http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博: http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
124648
積分
124675
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-13 06:28:43 |只看該作者
我在努力中
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-26 23:00 , Processed in 0.689384 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部