馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 136|回復: 2
打印 上一主題 下一主題

香噴噴南乳焗雞 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-9 22:19:40 |只看該作者 |倒序瀏覽
有網友叫我整多D用焗爐煑既食物,咁巖太太買左隻雞,想整鼓油雞,我同太太講,好耐無食焗雞,不如整個南乳焗雞食下,準備定材料先
南乳焗雞
材料:冰鮮雞一隻,洗乾淨吊乾水備用醃料南乳 1磚生抽 2茶匙,沙糖 1茶匙,鹽 1茶匙,黑胡椒,香草適量蜜糖,白醋(可加白芝麻)
1/ 將南乳 1磚,生抽 2茶匙,沙糖 1茶匙,鹽 1茶匙混合成醬
2/ 將雞胸切開,雞肶界幾刀,把醬料抹勻雞胸內,餘下醬料抹勻全雞身,雞平放碟
3/ 用保鮮紙包好醃2小時以上(醃得越耐越入味)
<img width="500" height="368" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/WXQtv4iZExT5TfnUCt8-_25/blog/ap_20101009081642826.jpg?ib_____DjKerVkPR" border="0" alt="" />
4/ 將雞放入焗爐中間,用200度先焗30分鐘<img width="500" height="351" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/WXQtv4iZExT5TfnUCt8-_25/blog/ap_20101009081656230.jpg?ib_____DHKSZ1bua" border="0" alt="" />蜜糖加白醋攪勻<img width="500" height="272" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/WXQtv4iZExT5TfnUCt8-_25/blog/ap_20101009081726560.jpg?ib_____Deh0Qbcoy" border="0" alt="" />
5/ 30分鐘後拎出雞,在雞皮上抹勻蜜糖,面沈黑胡椒,香草<img width="445" height="500" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/WXQtv4iZExT5TfnUCt8-_25/blog/ap_20101009081745693.jpg?ib_____DE6JWoj.X" border="0" alt="" />
6/ 再放入焗爐焗10分鐘至金黃色即可以
焗爐拎出南乳雞,要等凍少少先斬件上碟[今次隻雞焗到巖巖好,色澤金黃,雞皮脆卜卜,雞肉嫩滑,加上南乳既特別香味,又香又甜又好食<img width="500" height="387" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/WXQtv4iZExT5TfnUCt8-_25/blog/ap_20101009081825845.jpg?ib_____DfW2gXUEM" border="0" alt="" />

[ 本帖最後由 鋤小姐 於 2010-10-19 11:36 AM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
130011
積分
135347
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-12 23:58:02 |只看該作者
哈哈,有意思~頂頂 ,繼續頂頂。繼續頂哦  

好友
0
帖子
123912
積分
123922
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-12 23:58:02 |只看該作者
線上等線上等
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-22 22:48 , Processed in 0.620430 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部