馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 240|回復: 3
打印 上一主題 下一主題

香港特首-曾蔭權鄭重向公眾致歉. [複製鏈接]

Disqualified

粉腸

好友
19
帖子
1535
積分
-62
最後登錄
2012-4-27
在線時間
206 小時

超級版主 我是男生 牛

跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-3-1 21:49:14 |只看該作者 |倒序瀏覽
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

Disqualified

粉腸

好友
19
帖子
1535
積分
-62
最後登錄
2012-4-27
在線時間
206 小時

超級版主 我是男生 牛

No.1回覆者
發表於 2012-3-1 21:50:49 |只看該作者

好友
1
帖子
113
積分
-21
最後登錄
2012-5-29
在線時間
13 小時
跟尾2
發表於 2012-3-1 23:59:27 |只看該作者

Disqualified

粉腸

好友
19
帖子
1535
積分
-62
最後登錄
2012-4-27
在線時間
206 小時

超級版主 我是男生 牛

跟尾3
發表於 2012-3-2 01:30:34 |只看該作者
回看,呢個唔係答問大會,係申訴大會,不是向特首申訴,而係特首向全港市民申訴,抱怨。抱怨大家令到特首退租6000呎豪宅,抱怨全港話佢誠信有問題,抱怨大家都唔信佢,抱怨令到以後無人敢請佢搭船搭飛機,抱怨大家指責佢參考外國,又或者係冇辦之中o既辦法所作出對自己制定的規矩唔公平。所謂道歉,只是因引起指責而道歉,由始至終,還是堅持自己沒錯!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-29 04:11 , Processed in 0.666310 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部