馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 233|回復: 2
打印 上一主題 下一主題

非一般的日本放題 味力非凡-和田日本料理 一個月內 已經去左3次 味力非凡的日本料理 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-9 22:04:51 |只看該作者 |倒序瀏覽
日本料理放題 相信大傢都已經食過好多間 每一間各有優點缺點
好難遇到一間 會令大傢想一直食落去 每次總想換換地方 試一試別的放題

日本料理 一直比人既感覺係高級 價錢貴 食材新鮮 重點仲係會食唔飽既 咁先算日本料理
日本料理放題 意思就係日本料理任食 但係香港 日本料理放題 應該寫成 日本料理放題
任食係重點 而食物黎講 同真正既日本料理 相差甚遠自小媽媽就教我 一分錢 一分貨
一百幾十蚊 你想食咩? 一路以來 我好認同呢點!

首先比一個分數 如果滿分係100分 我會比和田85分
一間放題好唔好 有好多關鍵 食物質數 款式 環境 價錢......
仲要睇下 你鐘意既食物 呢間鋪做得好唔好 咁巖 我鐘意食既 和田能做得好!

同大傢分享一下 我既美食經驗 旺角和田篇:

店舖環境: 8/10 分
我去既係旺角和田 呢間店既環境 同一般放題既差唔多 但比較靚 坐位較闊落 舒服
店內溫度適中 最怕太熱/太凍 有大銀幕投影電視

食物質數/味道: 8.5 /10 分
刺身: 有好多款 我試左 三文魚 8爪魚 虎蝦三文魚係厚切 勁正~! 虎蝦都唔錯 有咬口
串燒: 海老 即係蝦 呢一間既燒蝦 比起其他放題 真係大隻幾多 而且新鮮 肉質爽口 正~
炸物: 天婦羅算係正常
其他: 我試左鐵板牛 唔錯 有牛味 有肉汁 另外羊架都OK 唔會太SO 唔太肥
雪糕: 一定要試芝麻 好好味 紅豆都OK~

訂位安排 員工態度 衛生 出菜速度 : 7/10 分
訂位安排: 正常 BOOK左位 去到唔洗等
員工態度: 算有禮貌 唔會黑面 不過亦唔太主動
衛生: 唔錯 令你感覺舒服 你唔會去諗呢間既衛生情況
出菜速度: 入左紙 大約10分鐘左右送到 但總有1.2道會遲到 漏單情況可接受

價錢 店舖位置 : 9 /10 分
價錢:
分多個時段 我食果個係由8點半到11點 埋單總計 一個人183蚊
183蚊可能唔算好平 但放題黎講 唔算貴 仲要計埋 呢間刺身款式幾多
而且仲有虎蝦 三文魚又厚切 183蚊 算幾好
位置: 地點就腳 夜一夜都有車 (旺角嘛)

講左咁多 睇下圖片最實際
<img width="579" height="359" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0751.jpg" border="0" alt="" />
<img width="576" height="457" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0750.jpg" border="0" alt="" />
<img width="298" height="385" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0752.jpg" border="0" alt="" /><img width="280" height="387" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0753.jpg" border="0" alt="" />
<img width="296" height="383" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0754.jpg" border="0" alt="" /><img width="281" height="381" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0755.jpg" border="0" alt="" />
<img width="295" height="471" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0757.jpg" border="0" alt="" /><img width="280" height="473" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0758.jpg" border="0" alt="" />
<img width="295" height="400" src="http://i1237.photobucket.com/albums/ff471/sbsman/IMG_0759.jpg" border="0" alt="" />

[ 本帖最後由 天下文仔 於 2011-08-23 02:33 AM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
123890
積分
123896
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-15 20:06:29 |只看該作者
也許似乎大概是,然而未必不見得。

好友
0
帖子
125462
積分
125468
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-15 20:06:29 |只看該作者
辛苦的上班,快樂的回帖
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 18:46 , Processed in 0.651822 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部