馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 141|回復: 2
打印 上一主題 下一主題

火山石燒 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-9 22:48:14 |只看該作者 |倒序瀏覽
每隔一頭半個月就會好想割下扒, 一直都好想試下 Stone Grill 之類既餐廳, 有間叫 THE STONEGRILL 既, 曾經o係銅鑼灣利園o個頭出現過, 而加隻剩番尖咀赫德道o個間, 不過我就未試過. 我係南區人咁緊係揀番近少少架啦~ 見到君好d食評都幾好一於去試下!

http://blog.yahoo.com/enjoyrlife ... 2%25E6%2589%2592%23
主打火山石燒既餐牌, 一人叫左一set火山石燒, 哩個set 係會跟湯同蒜蓉包, 包埋salad bar 既野食的.

http://blog.yahoo.com/enjoyrlife ... 2%25E6%2589%2592%23
咁係個set 未到前, 可以享用大堂既salad bar 有生果, 沙律, 煙三文魚, 青口, 湯, 蛋糕仔等等, 但我就覺得一般, 唔會話有樣野你會食完又想再食.

有興趣請看 http://blog.yahoo.com/enjoyrlife ... 25B2%25E6%2589%2592
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
124731
積分
124889
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-14 23:57:59 |只看該作者
不錯啊,沒看過這麼好看的

好友
0
帖子
124529
積分
124538
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-14 23:57:59 |只看該作者
回覆一下,謝謝分享
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 20:38 , Processed in 0.615307 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部