- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
|
每隔一頭半個月就會好想割下扒, 一直都好想試下 Stone Grill 之類既餐廳, 有間叫 THE STONEGRILL 既, 曾經o係銅鑼灣利園o個頭出現過, 而加隻剩番尖咀赫德道o個間, 不過我就未試過. 我係南區人咁緊係揀番近少少架啦~ 見到君好d食評都幾好一於去試下!
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife ... 2%25E6%2589%2592%23
主打火山石燒既餐牌, 一人叫左一set火山石燒, 哩個set 係會跟湯同蒜蓉包, 包埋salad bar 既野食的.
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife ... 2%25E6%2589%2592%23
咁係個set 未到前, 可以享用大堂既salad bar 有生果, 沙律, 煙三文魚, 青口, 湯, 蛋糕仔等等, 但我就覺得一般, 唔會話有樣野你會食完又想再食.
有興趣請看 http://blog.yahoo.com/enjoyrlife ... 25B2%25E6%2589%2592 |
|