馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 130|回復: 2
打印 上一主題 下一主題

冇人唔識佢啦卦? [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 01:06:23 |只看該作者 |倒序瀏覽
哩度日日中午11點半左右已經開始要都要排長龍, 真係稱得上係龍王呀, 真係冇乜人唔識佢, 上次黎已經差不多一年前既事啦, 今次我12點左右黎已經開始有龍啦, 大慨等左15分鐘就有位 (算快架啦). 一坐低基本上餐牌睇黎都多餘呀, 二人行二話不說即點兩個蕃咖麵先, 再整多杯咸檸碧 (七)!


http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/195050/index?bb=0%23
飲品好快就黎倒, 唔知點解坐大排檔就好想飲凍野架啦, 哩杯咸檸碧, 咸咸酸酸咁又夠哂凍, 爽呀!

想知邊度? 睇我網誌話你知  
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/195478/index

[ 本帖最後由 Poon 於 2011-12-03 03:22 PM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
130011
積分
135347
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-14 09:45:00 |只看該作者
一頭霧水…

好友
0
帖子
125007
積分
125016
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-14 09:45:00 |只看該作者
尼伊達看起來是個不錯的站喔
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 03:55 , Processed in 0.651072 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部