SAY討論區

標題: 新開飲品小食店 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 13:48:08     標題: 新開飲品小食店

逸東開咗間飲品小食店(豆屋)!
幾好架!不防去試下!
交通都幾方便~
地鐵或巴士都可以去到!
..........................................
坐地鐵去到 東湧,坐巴士(38號)坐到去總站(落到車就會見到馬會)馬會付近有間叫豆屋
的飲品小食店!
作者: 切雞飯    時間: 2012-5-14 02:24:58

自己知道了  
作者: 曾冇權    時間: 2012-5-14 02:24:58

沒看過比樓主發的好帖
作者: 傻QQ    時間: 2012-5-14 02:24:58

樓主在那邊抄的呢




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2