SAY討論區
標題:
$108任飲任食重慶雞煲@至尊
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 13:08:44
標題:
$108任飲任食重慶雞煲@至尊
近月河畔開瞭間任食重慶雞煲邊爐,試瞭數次味道也不錯,特意要介紹一吓﹗
地點是以前的肥仔小廚,上手執瞭開瞭而傢香港時下最興既重慶辣雞煲,叫「至尊重慶雞煲」,標價$108兩小時任飲任食﹗
2-3人可點半隻雞,4人或以上便一隻雞,每加兩個人就多半隻,如此類推﹗
雞煲以外仲可任食生料,生料幾十款,都是大路貨色﹗
當然最重要是雞煲,自問愛辣的我倆吃過小辣及中辣,初嚐者覺得小辣已足,一打開煲蓋已聞到陣陣酒香,師傅下得重料,醬油極濃稠,既麻且辣,半隻雞份量也不少,兩個人啱啱好﹗
雞煲不錯外,最令人興奮的是獅威任飲,同食傢吃過兩次,兩次也飲不停。
兩個鐘竟然飲到14罐…….真係呢間野個老闆都怕左我地兩個醉鬼﹗
唔飲酒的朋友亦有可樂、7up、凍檸檬茶及Jelly Sandy等任飲,總會揀到吧﹗
生料質素正常街市貨,勝在肥牛肉不是八肥二瘦的煙肉貨。
亦有我最愛的紅薯粉及炸魚皮任食,叫多份丸加多碟菜,其實已飽到上心口很滿足﹗
埋單實收$108一位無加一,老友吹水聚頭,酷愛街邊的麻甩煙友,有機會不坊試下﹗
我的網址:
http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin
Facebook齊齊飲飲食食:
https://www.facebook.com/smallsmalllin
食店地址資料:
http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博:
http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:
[email protected]
">
[email protected]
</a>
作者:
junhau
時間:
2012-5-13 06:28:43
我在努力中
歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2