SAY討論區

標題: 臭豆腐 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 12:58:07     標題: 臭豆腐

臭豆腐

我食過旺角一檔臭豆腐,$8一件

超好味,

你地鍾唔鍾意食?我有冇買貴?
作者: cb_reptile    時間: 2012-5-12 09:16:59

幫你項項吧  
作者: hopakngai    時間: 2012-5-13 15:46:28

有空一起交流一下  
作者: alvinsiusiu    時間: 2012-5-13 15:46:28

我在頂貼~!~
作者: a_c_e06    時間: 2012-5-14 02:43:00

昨晚多幾分鐘的準備,今天少幾小時的麻煩。  
作者: 段皇爺    時間: 2012-5-14 02:43:00

我在頂貼~!~
作者: 曾冇權    時間: 2012-5-14 02:43:00

正好你開咯這樣的帖




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2