SAY討論區

標題: Homemade 上湯龍蝦球! [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 11:44:52     標題: Homemade 上湯龍蝦球!

係大豐食品 (Gloryfood)訂左d牛扒,龍蝦,刺身開大食會,估唔到咁ge價錢可以食到d咁有質素ge食物(仲可以送到上門),不過都要加埋我ge廚藝先得ge,haha

係度同大傢分享其中一樣送,上湯龍蝦球!!

美國龍蝦尾 (約重200g)


先洗乾淨龍蝦尾及切件, 然後將預先調好的1/3 茶匙鹽, 2湯匙粟粉與龍蝦尾混埋一齊, 醃10分鐘
http://a367.yahoofs.com/hkblog/N ... pg?ib_____DlThHeeNB
快火落3湯匙油起鑊, 將蒜蓉, 薑片和蔥爆香, 加入龍蝦, 炒至龍蝦兩面轉色, 再將上湯和水加入煮滾, 蓋頂焗8分鐘, 再用約2-3湯匙生粉水埋顯, 上碟即成
http://a367.yahoofs.com/hkblog/N ... pg?ib_____DsDQe89J2
完成!!


下次再share
作者: jerrygarry    時間: 2012-5-14 23:58:00

@,@..是什麼意思呀?
作者: Derek_Me    時間: 2012-5-14 23:58:00

其實回帖算是一種沒德德,所以我快成聖人了
作者: freegold    時間: 2012-5-14 23:58:00

來幾句吧




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2