SAY討論區

標題: 吃到汗流脥背@阿一豬扒米線 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 10:01:42     標題: 吃到汗流脥背@阿一豬扒米線

星期五又是二胡時間,上完堂到處搵野食,今次搵到去筲箕灣的東大街﹗



友人話呢間阿一好出名,自佢成功開業之後,周邊幾間鋪都因而改做豬扒米線﹗

可能係夜既關係,咁巖有兩個位,飛奔入座﹗



先來個小食大傢share下,要瞭麻辣海蜇牛肉﹗睇樣都知辣啦﹗



海蜇又粗又厚,咬落極爽脆,吸左0的辣汁之後仲掛滿辣椒碎﹗

夠辣當然吃得過癮,食兩條已頂唔順要叫可樂﹗



牛肉色澤殷紅不會過熟,所以尚算腍身﹗好吃﹗



叫得豬扒米線梗係試佢個豬扒啦﹗

點瞭酸辣豬扒紅薯粉﹗



豬扒吃時仍是香脆,多汁,醃得夠味﹗

湯底夠酸,酸中帶麻辣後勁,真係不得瞭,我隻叫瞭小辣卻夾瞭兩箸紅薯粉口已辣得汗流脥背,鼻水直流,真係好辣呀.............



紅薯粉有掛湯之效,一再吸啜之下令雙唇麻到近似沒有知覺。

可惜的是香港吃到的紅薯粉總沒有大陸吃的QQ口感,唔夠煙韌,如可以就更好瞭﹗



最後隊瞭兩罐Coke Zero先清得哂碗粉﹗

吃後麻辣勁徊盪在口腔內成句鐘還未散,返到藍田都仲覺得個口好辣好麻,過癮,會再來吃的﹗

食店地址: http://smallsmalllin.openrice.com/

我的飲食微博: http://t.sina.com.cn/smallsmalllin

[ 本帖最後由 smallsmalllin 於 2011-05-13 05:12 PM 編輯 ]
作者: ng015856    時間: 2012-5-15 19:17:28

應該加分




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2