SAY討論區

標題: 冇人唔識佢啦卦? [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 01:06:23     標題: 冇人唔識佢啦卦?

哩度日日中午11點半左右已經開始要都要排長龍, 真係稱得上係龍王呀, 真係冇乜人唔識佢, 上次黎已經差不多一年前既事啦, 今次我12點左右黎已經開始有龍啦, 大慨等左15分鐘就有位 (算快架啦). 一坐低基本上餐牌睇黎都多餘呀, 二人行二話不說即點兩個蕃咖麵先, 再整多杯咸檸碧 (七)!


http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/195050/index?bb=0%23
飲品好快就黎倒, 唔知點解坐大排檔就好想飲凍野架啦, 哩杯咸檸碧, 咸咸酸酸咁又夠哂凍, 爽呀!

想知邊度? 睇我網誌話你知  
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/195478/index

[ 本帖最後由 Poon 於 2011-12-03 03:22 PM 編輯 ]
作者: jerrygarry    時間: 2012-5-14 09:45:00

一頭霧水…
作者: kinh9999    時間: 2012-5-14 09:45:00

尼伊達看起來是個不錯的站喔




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2