SAY討論區

標題: [將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =] [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 01:05:05     標題: [將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =]

時下越開越多新式甜品店,但到底有幾多間真係好食同有心做好野呢?
個呢咩記咩記真式甜品 黎黎去去都隻係張d 唔同既野唔理夾唔夾,總之就撈理一碗, 我成日都覺得似d 食唔曬既野 recycle lorr
如果講食西米露 我一定劈頭首選 聰嫂!



有食過都知 聰嫂 既西米露真係無得頂
頭三甲係 榴槤冰, 龍眼冰 同 士多啤梨冰 (圖中亂入者係楊枝甘露, 被其餘3碗比下去瞭)
佢正就正在個汁底唔似其他店咁, 是但開個椰醬加淡奶,落西米上面放生果
成件事錯曬!
聰嫂 呢就係將d 生果加cream 加奶加少少碎冰打成醬,撈理d 西米
上既時候再另外跟少少水晶珠, 食既時候先落,有滑滑既口感同果肉, 又有d 碎冰,有西米,中間又夾住d 爽脆既水晶珠
一字記之曰: 正!
講都講你唔明 快d去試下啦
尤其係愛榴槤之人, 連我個新加坡既朋友都讚好 你點可以錯過??

本人獨愛佢既西米露系列 同 榴槤pancake
其他都okay , 不過都一樣有市面流行咩都撈埋一碗既糖水
我唔好就是瞭

銅鑼灣開左分店,買過一次外賣
味道一樣, 不過比起將軍澳店個底水左d
不過可能係因為外賣既關係!

http://www.openrice.com/restaura ... 259C%25E5%2593%2581

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
作者: 弒殺滅神    時間: 2012-5-12 18:20:47

誰能送我幾分啊
作者: naturebeehk    時間: 2012-5-12 18:20:47

我看不太到喔
作者: chrity__summer    時間: 2012-5-12 18:20:47

估計你是沒見識過~` 呵呵  




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2