SAY討論區

標題: 油麻地超正甜品店~ [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-9 20:15:48     標題: 油麻地超正甜品店~

[img][/img]


貴花甜~ 叫瞭三個店員推薦的甜品, 等咗好耐~ 不過真係超好食
個火焰雪山真係喺你面前淋火, 味道清香~
而心太軟流出既係傑傑既朱古力漿~ 最愛朱古力~~
仲有個喜出望外既係baileys 疏乎厘, 未飲過呢隻酒但好好味~ 十個讚~~
作者: kenneth_sweet    時間: 2012-5-13 06:55:00

我回不回呢 考慮再三 還是不回了吧 ^_^  
作者: alvinsiusiu    時間: 2012-5-13 06:55:00

有些帖子,真的不錯




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2