SAY討論區

標題: 八婆大測試 [打印本頁]

作者: DiorCherie    時間: 2013-9-2 20:07:35     標題: 八婆大測試

八婆大測試

大家數下你選擇左幾多A:
----------------------------------
1.你的性別 ﹖
A.女
B.男

2.有冇試過同男人打交 ﹖
A.有
B.冇

3.有冇試過鬧人 「死八婆」 ﹖

A.有
B.冇

4.有冇試過掌摑其他人 ﹖
A.有
B.冇

5.有冇試過比人摑 ﹖
A.有
B.冇

6.有冇試過踢人 「上五吋下五吋」 ﹖
A.有
B.冇

7.有冇試過同人玩冷戰鬥唔睬 ﹖
A.有
B.冇

8.有冇戴假手指甲 ﹖
A.有
B.冇

9.有冇塗指甲油的習慣 ﹖
A.有
B.冇

10.隔離左右的鄰居,你識幾多個 ﹖
A. 8 個以上
B. 8 個以下

11.有冇試過同鄰居打麻雀 ﹖
A.有
B.冇

12.有冇試過同最好的朋友嗌大交 ﹖
A.有
B.冇

13.你覺得第時會有幾多人去你個葬禮 ﹖
A. 10 個以下
B. 10 個以上

14.你覺得第時會有幾多人去你個葬禮 (只係為o左證實你真係死o左) ﹖
A. 5 個以上
B. 5 個以下

15.你覺得你自己朋友多 D,定係敵人多 D ﹖
A.敵人多
B.朋友多

16.你有冇叫過你亞媽 「八婆」﹖
A.有
B:冇

17.你有冇試過寄匿名信或電郵比人 ﹖
A.有
B.冇

18.你有冇試過當街當巷叉住腰同人理論 ﹖
A.有
B.冇

19.你有冇試過同人講價 ﹖
A.有
B.冇

20.你有冇試過同人講價--講完又唔買 ﹖
A.有
B.冇

21.你有冇試過寫投訴信 ﹖
A.有
B.冇

22.你有冇試過講粗口鬧你的朋友或家人 ﹖
A.有
B.冇

23.你朋友或家人有冇試過同粗口鬧你 ﹖
A.有
B.冇

24.行街見到前面有人派傳單,會唔會兜路行 ﹖
A.唔會
B.會

25.見到前面有人賣旗,會唔會兜路行 ﹖
A.會
B.唔會

26.前面有贈品派,會唔會擰多幾份 ﹖
A.會
B.唔會

27.有冇試過放人飛機 ﹖
A.有
B.冇

28.有冇試過遲到超過 30 分鐘 ﹖
A.有
B.冇

29.有冇試過飛男友 / 朋友 ﹖
A.有
B.冇

30.有冇試過俾男友 / 朋友飛 ﹖
A.有
B.冇

31.有冇試過比人呃 ﹖
A.有
B.冇

32.有冇試過比人呃--比人用相同技倆唻呃都唔醒水 ﹖
A.有
B.冇

33.有冇中過扑頭黨或補藥黨的騙局 ﹖
A.有
B.冇

34.有冇覺我自己叻過你 D 朋友 ﹖(問心...唔好自己呃自己)
A.有
B.冇

35.有冇覺得自己靚過你 D 朋友 ﹖(問心...唔好自己呃自己)
A.有
B.冇

36.有冇唔問人就擰人地 D 衫褲鞋襪唻著 ﹖
A.有
B.冇

37.有冇試過自己放屁,但就掩住口鼻推卸責任 ﹖
A.有
B.冇

38.有冇覺得其他人唔鍾意你 ﹖
A.有
B.冇

39.有冇發覺聽人o地講野比自己講野更加辛苦 ﹖
A.有
B.冇

40.有個人叫你 「千祈要為我保守秘密,唔好講出去 ar」﹗
你就冇爆過大鑊,跟住又同人講 「唔好話我講比你聽 ar」﹖
A.有
B.冇


























































































分析:
0 個 A︰
你梗係唔係八婆 la ﹗你係八公咋嘛 ﹗話明係八婆測試,
梗係比女仔玩o架 la ﹗你男人老狗又爭住唻玩,仲唔係
八公 ﹖

1-10 個 A︰
恭喜 ﹗你唔係八婆 ﹗八婆值只有 20% ﹗但因為女人
天生就有些少八卦,所以 20% 一 D 問題都冇 ﹗你一
D 都唔八 ﹗你呢亭人響世界差唔多絕種 ﹗全世界只有
1% 的人同你一樣 ﹗繼續努力 ﹗

11~20 個 A︰
50% 八婆度 ﹖﹗﹖﹗即係半個八婆 la ﹖嘩 ﹗﹗﹗﹗
危危乎,唔好再咁八喇 ﹗節制一o下 la ﹗﹗

21~30 個 A︰
八婆度達 80% ﹗嘩 ﹗好八婆 ar ﹗邊得你咁八 ar ﹖
好心就唔好咁 la,否則會比人鬧 ﹗

31~40 個 A︰
喂 ﹗你係 100% 的八婆 ﹗真係八得好徹底 ﹗唉 ﹗
本來你呢亭人,人人得而誅之 ﹗但難得你八得咁專
業、八得咁認真,能夠成為 100% 純種八婆,亦屬難
能可貴 ﹗所謂人各有志,講多無謂 ﹗講得好聽就係
你都付出唔少代價先爬到今時今日o既位置;講得唔
好聽就係『無藥可救』﹗
作者: 北極蝦    時間: 2013-9-2 23:56:07

看了你的帖,讓我有一種說不出的感覺
作者: 段皇爺    時間: 2013-9-3 00:02:19

好帖,有才
作者: 鳥不起點算    時間: 2013-9-3 00:15:00

我該不會是最後一個頂的吧
作者: stk190    時間: 2013-9-3 00:48:37

我好想升級
作者: 砵仔糕    時間: 2013-9-3 00:49:46

我回不回呢 考慮再三 還是不回了吧 ^_^  
作者: 段皇爺    時間: 2013-9-3 01:04:01

回貼賺學識,不錯了
作者: [email protected]    時間: 2013-9-3 01:10:14

不錯,看看。
作者: 豪鬼AKUMA    時間: 2013-9-3 01:22:40

幫你頂,人還是厚道點好
作者: 鳥不起點算    時間: 2013-9-3 01:49:44

天天尼伊達,快樂似神仙
作者: 十兵衛    時間: 2013-9-3 02:00:35

我起來了 哈哈 剛才迷了會
作者: andykom28    時間: 2013-9-3 02:00:41

有些帖子,真的不錯
作者: appson    時間: 2013-9-3 02:13:49

有人看過這帖嗎
作者: michael.huang    時間: 2013-9-3 02:30:33

一個認真分享文章的樓主,謝謝你
作者: [email protected]    時間: 2013-9-3 02:40:02

默默的看完,安靜的回覆
作者: 正義西門慶    時間: 2013-9-3 03:09:16

好 好帖 很好帖 確實好帖 少見的好帖
作者: hkgordan    時間: 2013-9-3 03:55:18

貌似看過了
作者: a_c_e06    時間: 2013-9-3 04:43:56

樓主福如東海,萬壽無疆!  
作者: 鳥不起點算    時間: 2013-9-3 05:44:33

不錯啊! 一個字牛啊!
作者: jackjack99    時間: 2013-9-3 07:04:53

我之所以能一直看,是因為我都常回覆
作者: easonchan    時間: 2013-9-3 08:30:28

誰能送我幾分啊
作者: ~Muscle~    時間: 2013-9-4 10:13:00

希望大家都有好運
作者: lreneMOON    時間: 2013-9-7 23:25:06

好人一個
作者: andykom28    時間: 2013-9-8 10:07:24

先看看怎麼樣!
作者: freegold    時間: 2013-9-9 07:35:11

3q for 分享




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2