SAY討論區
標題:
八婆大測試
[打印本頁]
作者:
DiorCherie
時間:
2013-9-2 20:07:35
標題:
八婆大測試
八婆大測試
大家數下你選擇左幾多A:
----------------------------------
1.你的性別 ﹖
A.女
B.男
2.有冇試過同男人打交 ﹖
A.有
B.冇
3.有冇試過鬧人 「死八婆」 ﹖
A.有
B.冇
4.有冇試過掌摑其他人 ﹖
A.有
B.冇
5.有冇試過比人摑 ﹖
A.有
B.冇
6.有冇試過踢人 「上五吋下五吋」 ﹖
A.有
B.冇
7.有冇試過同人玩冷戰鬥唔睬 ﹖
A.有
B.冇
8.有冇戴假手指甲 ﹖
A.有
B.冇
9.有冇塗指甲油的習慣 ﹖
A.有
B.冇
10.隔離左右的鄰居,你識幾多個 ﹖
A. 8 個以上
B. 8 個以下
11.有冇試過同鄰居打麻雀 ﹖
A.有
B.冇
12.有冇試過同最好的朋友嗌大交 ﹖
A.有
B.冇
13.你覺得第時會有幾多人去你個葬禮 ﹖
A. 10 個以下
B. 10 個以上
14.你覺得第時會有幾多人去你個葬禮 (只係為o左證實你真係死o左) ﹖
A. 5 個以上
B. 5 個以下
15.你覺得你自己朋友多 D,定係敵人多 D ﹖
A.敵人多
B.朋友多
16.你有冇叫過你亞媽 「八婆」﹖
A.有
B:冇
17.你有冇試過寄匿名信或電郵比人 ﹖
A.有
B.冇
18.你有冇試過當街當巷叉住腰同人理論 ﹖
A.有
B.冇
19.你有冇試過同人講價 ﹖
A.有
B.冇
20.你有冇試過同人講價--講完又唔買 ﹖
A.有
B.冇
21.你有冇試過寫投訴信 ﹖
A.有
B.冇
22.你有冇試過講粗口鬧你的朋友或家人 ﹖
A.有
B.冇
23.你朋友或家人有冇試過同粗口鬧你 ﹖
A.有
B.冇
24.行街見到前面有人派傳單,會唔會兜路行 ﹖
A.唔會
B.會
25.見到前面有人賣旗,會唔會兜路行 ﹖
A.會
B.唔會
26.前面有贈品派,會唔會擰多幾份 ﹖
A.會
B.唔會
27.有冇試過放人飛機 ﹖
A.有
B.冇
28.有冇試過遲到超過 30 分鐘 ﹖
A.有
B.冇
29.有冇試過飛男友 / 朋友 ﹖
A.有
B.冇
30.有冇試過俾男友 / 朋友飛 ﹖
A.有
B.冇
31.有冇試過比人呃 ﹖
A.有
B.冇
32.有冇試過比人呃--比人用相同技倆唻呃都唔醒水 ﹖
A.有
B.冇
33.有冇中過扑頭黨或補藥黨的騙局 ﹖
A.有
B.冇
34.有冇覺我自己叻過你 D 朋友 ﹖(問心...唔好自己呃自己)
A.有
B.冇
35.有冇覺得自己靚過你 D 朋友 ﹖(問心...唔好自己呃自己)
A.有
B.冇
36.有冇唔問人就擰人地 D 衫褲鞋襪唻著 ﹖
A.有
B.冇
37.有冇試過自己放屁,但就掩住口鼻推卸責任 ﹖
A.有
B.冇
38.有冇覺得其他人唔鍾意你 ﹖
A.有
B.冇
39.有冇發覺聽人o地講野比自己講野更加辛苦 ﹖
A.有
B.冇
40.有個人叫你 「千祈要為我保守秘密,唔好講出去 ar」﹗
你就冇爆過大鑊,跟住又同人講 「唔好話我講比你聽 ar」﹖
A.有
B.冇
分析:
0 個 A︰
你梗係唔係八婆 la ﹗你係八公咋嘛 ﹗話明係八婆測試,
梗係比女仔玩o架 la ﹗你男人老狗又爭住唻玩,仲唔係
八公 ﹖
1-10 個 A︰
恭喜 ﹗你唔係八婆 ﹗八婆值只有 20% ﹗但因為女人
天生就有些少八卦,所以 20% 一 D 問題都冇 ﹗你一
D 都唔八 ﹗你呢亭人響世界差唔多絕種 ﹗全世界只有
1% 的人同你一樣 ﹗繼續努力 ﹗
11~20 個 A︰
50% 八婆度 ﹖﹗﹖﹗即係半個八婆 la ﹖嘩 ﹗﹗﹗﹗
危危乎,唔好再咁八喇 ﹗節制一o下 la ﹗﹗
21~30 個 A︰
八婆度達 80% ﹗嘩 ﹗好八婆 ar ﹗邊得你咁八 ar ﹖
好心就唔好咁 la,否則會比人鬧 ﹗
31~40 個 A︰
喂 ﹗你係 100% 的八婆 ﹗真係八得好徹底 ﹗唉 ﹗
本來你呢亭人,人人得而誅之 ﹗但難得你八得咁專
業、八得咁認真,能夠成為 100% 純種八婆,亦屬難
能可貴 ﹗所謂人各有志,講多無謂 ﹗講得好聽就係
你都付出唔少代價先爬到今時今日o既位置;講得唔
好聽就係『無藥可救』﹗
作者:
北極蝦
時間:
2013-9-2 23:56:07
看了你的帖,讓我有一種說不出的感覺
作者:
段皇爺
時間:
2013-9-3 00:02:19
好帖,有才
作者:
鳥不起點算
時間:
2013-9-3 00:15:00
我該不會是最後一個頂的吧
作者:
stk190
時間:
2013-9-3 00:48:37
我好想升級
作者:
砵仔糕
時間:
2013-9-3 00:49:46
我回不回呢 考慮再三 還是不回了吧 ^_^
作者:
段皇爺
時間:
2013-9-3 01:04:01
回貼賺學識,不錯了
作者:
[email protected]
時間:
2013-9-3 01:10:14
不錯,看看。
作者:
豪鬼AKUMA
時間:
2013-9-3 01:22:40
幫你頂,人還是厚道點好
作者:
鳥不起點算
時間:
2013-9-3 01:49:44
天天尼伊達,快樂似神仙
作者:
十兵衛
時間:
2013-9-3 02:00:35
我起來了 哈哈 剛才迷了會
作者:
andykom28
時間:
2013-9-3 02:00:41
有些帖子,真的不錯
作者:
appson
時間:
2013-9-3 02:13:49
有人看過這帖嗎
作者:
michael.huang
時間:
2013-9-3 02:30:33
一個認真分享文章的樓主,謝謝你
作者:
[email protected]
時間:
2013-9-3 02:40:02
默默的看完,安靜的回覆
作者:
正義西門慶
時間:
2013-9-3 03:09:16
好 好帖 很好帖 確實好帖 少見的好帖
作者:
hkgordan
時間:
2013-9-3 03:55:18
貌似看過了
作者:
a_c_e06
時間:
2013-9-3 04:43:56
樓主福如東海,萬壽無疆!
作者:
鳥不起點算
時間:
2013-9-3 05:44:33
不錯啊! 一個字牛啊!
作者:
jackjack99
時間:
2013-9-3 07:04:53
我之所以能一直看,是因為我都常回覆
作者:
easonchan
時間:
2013-9-3 08:30:28
誰能送我幾分啊
作者:
~Muscle~
時間:
2013-9-4 10:13:00
希望大家都有好運
作者:
lreneMOON
時間:
2013-9-7 23:25:06
好人一個
作者:
andykom28
時間:
2013-9-8 10:07:24
先看看怎麼樣!
作者:
freegold
時間:
2013-9-9 07:35:11
3q for 分享
歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2