SAY討論區
標題:
自家制~~蜜汁叉燒~~(有圖分享^^)
[打印本頁]
作者:
stk190
時間:
2012-5-7 20:30:24
標題:
自家制~~蜜汁叉燒~~(有圖分享^^)
蜜汁叉燒食譜來源: 吳太私房菜
<strong>叉燒醬材料:</strong>
麥芽糖3 湯匙
冰糖 1 粒 (喜歡甜小小可以揀大粒d)
麻油 1 湯匙
醬油 5 湯匙
紹興酒或玫瑰露 1 湯匙
蠔油 1.5 湯匙
海鮮醬 1.5 湯匙
掃面蜜汁:(麥芽糖和水以 3:1 比例攪勻)
麥芽糖 3 湯匙
水 1 湯匙
<strong>材料:</strong>
街市買新鮮梅頭豬肉 2 磅
<strong>做法:</strong>
1.豬肉洗淨後,瀝乾水份,切好 (大概每條 2 寸)
2.放入盤子,用叉子戳出些洞洞方便入味
3.將叉燒醬調味料攪伴,以慢火煮至冰糖溶解,熄火待涼
4.將叉燒醬加入豬肉拌勻,放入雪櫃醃過夜
5.預熱焗爐 220 C
6.取出醃肉,放在焗盤上,入焗爐以 220 C / 425 F 兩面各 25-45 分鐘
(時間視乎的厚度而加減,可切開少許觀察)
7.預備掃面蜜汁,塗在叉燒兩面再焗各 5-10 分鐘 (蜜汁多上幾層,味道更好)
7a. 仲有5分鐘左右差唔多焗完, 我貪心再拎出黎望下再上多一層勁既蜜汁等收爐 (係廳聞到口水長流
)
8.自傢制美味叉燒完成,
9. 小朋友送飯真係一流又健康, 因為自己整既可以隨意揀肥d定瘦d, 鐘意食好爽口既可以半肥瘦, 鐘意"林"d既買肥小小, 健康d既就買瘦d啦(上次試過真係冇咁好食架, 但都不至於出街買瘦叉咁硬可能係即整即食)
喜歡既請多多支持, 等我出力d再分享多d自傢制既既食譜
[ 本帖最後由 sumrax 於 2012-05-04 05:25 PM 編輯 ]
作者:
appson
時間:
2012-5-9 04:07:39
加油啊!!!!頂哦!!!!!
作者:
豪鬼AKUMA
時間:
2012-5-12 23:57:43
回帖是種美德
作者:
阿迅
時間:
2012-5-12 23:57:43
今天沒事來逛逛,看了一下,感覺相當的不錯。
作者:
vol1210
時間:
2012-5-12 23:57:43
其實回帖算是一種沒德德,所以我快成聖人了
作者:
tn52003
時間:
2012-5-13 18:30:55
我幫你這一帖頂起來
作者:
easonchan
時間:
2012-5-13 18:30:55
好帖,有才
歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2