SAY討論區

標題: Xperia Z 功能教室.Kathy 教你活用《STAMINA省電模式》盡慳電 [打印本頁]

作者: 果醬愛好者    時間: 2013-4-25 14:17:26     標題: Xperia Z 功能教室.Kathy 教你活用《STAMINA省電模式》盡慳電

今時今日嘅智能手機要應付大量工作,除咗基本嘅通話功能,又要上網、睇片、打機等等,所以電量十分重要。Xperia Z 獨有 STAMINA 省電模式,係屏幕關閉時只會啟動自選備用名單嘅 Apps,例如 ­Whats App,其餘程式均自動暫停,令 Xperia Z 待機時間延長達 4 倍以上!想知點用?睇下 Kathy 嘅教學啦!


作者: yan4327    時間: 2013-4-25 14:55:29

能告訴我去那邊分享的嗎?
作者: 正義西門慶    時間: 2013-4-25 15:00:25

一頭霧水…
作者: ^^SaSabb    時間: 2013-4-25 15:29:26

像蝴蝶一樣漂亮的帖子
作者: 太陽穴    時間: 2013-4-25 15:40:26

好啊,謝樓主
作者: 北極蝦    時間: 2013-4-25 15:45:51

正好你開咯這樣的帖
作者: 前程    時間: 2013-4-25 15:50:55

我的idea,被樓主嫖竊了!
作者: junhau    時間: 2013-4-25 17:27:50

謝謝分享了!
作者: cb_reptile    時間: 2013-4-25 17:36:21

好分享的樓主,我給你一個贊
作者: maverickhon    時間: 2013-4-25 17:44:31

我十目一行也還是看不懂啊
作者: tracy10quTE~~    時間: 2013-4-26 03:28:11

真是天底下好事多多
作者: oh~my~gag    時間: 2013-4-26 04:11:33

辛苦的上班,快樂的回帖
作者: HO0907    時間: 2013-4-26 05:00:32

哈哈 我支持你
作者: 底褲超人    時間: 2013-4-26 05:50:42

考慮可以列入精華
作者: 砵仔糕    時間: 2013-4-26 06:54:04

有空一起交流一下  
作者: 正義西門慶    時間: 2013-4-26 07:44:39

嚴重支持!
作者: ^^SaSabb    時間: 2013-4-28 06:25:48

我分享一下囉
作者: 9394    時間: 2013-5-1 05:05:14

支持一下
作者: katchan0481    時間: 2013-5-2 08:15:06

都是那麼過來的




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2