SAY討論區
標題:
何柱國寸嘴載特首無錯
[打印本頁]
作者:
時事評論員
時間:
2012-2-28 22:01:37
標題:
何柱國寸嘴載特首無錯
何柱國寸嘴載特首無錯
2012年02月28日
何柱國(右)昨與任志剛(左)出席活動,他承認用遊艇載特首,但否認有利益輸送。 成啟聰攝
【本報訊】星島新聞集團主席何柱國昨日承認,曾用遊艇接載特首夫婦由澳門返港,但他不認為有問題,也否認有利益輸送,又反問支持政府有何過錯,「踩冧政府對你哋各位好咩?」
何柱國昨日出席智經研究中心論壇時,被記者追問邀請曾蔭權上遊艇一事時直認:「係,咁有乜錯呢?」他表示旗下只有報社業務,沒做地產或其他生意。向來寸嘴的他說:「我架船返嚟時,我唔係為咗佢(曾蔭權)開,我隻船係唔係都要返嚟。即係我見到你,請你搭我順風車,是否係犯法呢?」「所以我唔認為利益輸送囉!我同佢有乜利益輸送先,佢可以畀到乜嘢我先?」
對於曾蔭權夫婦只繳付 500元船費坐遊艇,價錢是否合理,何柱國以其「獨特」的邏輯解釋:「你坐隻水翼船過去,嗰隻水翼船幾錢?唔係一千萬、唔係幾百萬,都億㗎啦,好簡單一件事。係你點衡量,點睇件事,一件普通嘅事,你可以做到好醜陋都得㗎。」
傳媒揭發事件後,曾蔭權曾表示在船上只吃過水果、豬骨粥和豉油 麪,但何柱國卻曾向傳媒稱吃過葡國雞和豬扒飯,兩者似乎有出入。對此何說:「裏面有幾餐飯,佢食嘢唔係我日日跟住佢,唔通我要陪實佢呀?咁佢去廁所我使唔使要跟埋佢去?」
指曾唱 K會似落雪
劉鑾鴻昨表示,與特首一同出海不涉利益輸送。 黃建通攝
他又否認曾蔭權在船上唱卡拉 OK,「嗰日澳門天氣好唔好?幾好呀,我諗如果曾生唱卡拉 OK,出面會落雪!係唔係呀,我諗佢唱聖詩就好。」
何柱國又表示對被稱作「富豪」反感,再三追問圍着他採訪的記者:「你哋邊一個老闆唔係富豪?答我吖!」又說:「香港一個商業城市,商人同政府官員有交際,唔係犯法。」對於旗下報刊立場支持政府,他說:「踩冧政府對你哋各位好咩?」認為支持政府沒有錯。
歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2