SAY討論區

標題: 社工率青年上街力爭普選 [打印本頁]

作者: 萬歲爺    時間: 2012-3-27 06:31:22     標題: 社工率青年上街力爭普選

社工率青年上街力爭普選
2012年03月27日


吳巧華形容,梁振英當選特首當日是香港黑暗的一天。

【本報訊】如果選舉過程公平公正,吳巧華能接受候選人的醜聞洗禮;如果一人一票普選,就算一個既狠且狼的人當特首,吳巧華也覺心甘命抵。但現實兩樣皆非,中央插手操控,選委轉軚,傳媒受壓。回歸 15年,終落實「黨人治港」,自 03年上街爭取普選,她看見香港最黑暗的一天,「真正共產黨到來」。

梁當選一刻 溪錢撒滿天

小圈子選舉令吳巧華心痛,更叫她害怕。中聯辦接連脅逼選委轉軚,《成報》竄改劉銳紹的文章,逼他挺梁,她看慣的老牌報紙更一夜間歸邊,「點解一個小圈子選舉,中央都要插手到呢個地步,令梁振英當選」。她說回歸後中共添多少甜頭給香港人,以為 2017有真普選,「已經係共產黨治港,根本冇一國兩制可言」。特首選舉當日,吳巧華在會展外示威,當宣佈梁振英當選一刻,溪錢撒滿半天,她跟戰友抬頭嘆息,「身邊嘅人怒吼、傷心,冇試過咁失落」;也有同事致電給她,「就算當日工作得幾開心,都掩蓋唔到,真係想喊」。 03年 7.1後,她每年都上街爭取普選,「 03年都唔算黑暗,呢一刻共產黨到咗,先係真正黑暗」。
吳巧華是社工,近年常帶領青年人上街認識社會,包括今年 7.1,「今年多咗青年人話要上街」。她說遊行是香港人的籌碼,告訴中共要捍 衞一國兩制,要一人一票普選特首。


作者: 科妮    時間: 2012-3-27 11:12:22

我唔知共產黨有幾可怕,我只怕香港政局比一班無知又無辜既7,8,90後搗亂。
作者: 萬歲爺    時間: 2012-3-27 19:44:13

科妮 發表於 2012-3-27 11:12
我唔知共產黨有幾可怕,我只怕香港政局比一班無知又無辜既7,8,90後搗亂。

..............無知的,會否是妳呢?
妳連香港社會最迫切的問題也漠視,怎去做社工?

作者: 科妮    時間: 2012-3-28 11:32:53

但係你連我點解話佢地無知你都唔明~~~講咩近代史A~

作者: rexwong    時間: 2012-3-28 12:06:22






歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2