SAY討論區
標題: 梁營證實 08年收特首信函 [打印本頁]
作者: 萬歲爺 時間: 2012-3-22 09:56:57 標題: 梁營證實 08年收特首信函
梁營證實 08年收特首信函
2012年03月22日

【本報訊】唐英年連日大爆對手梁振英在行政會議內的言行,有違反行會保密制之嫌。但斥唐「賊喊捉賊」的梁振英也曾被指任行會召集人期間,多次與政府「唱反調」,挑戰集體負責制,四度被特首曾蔭權發警告信。
梁振英競選辦主席張震遠證實,梁 2008年收過一封特首辦的信函,向他「解釋」行會保密制及集體問責制原則,但稱無警告或批評意味。
明日造勢大會突取消
梁振英日前嚴正否認任行會召集人期間四度收警告信,梁辦主席張震遠引述梁振英 08年出席港台節目《千禧年代》時,提及行會制度,事後特首辦向他發信,解釋行會保密制及集體負責制的立場及定義,但張指信件不屬警告性質,又指特首發信是源於與梁振英對行會制度理解不一致。
本報翻查資料,梁振英 08年曾高調發表意見指工資保障運動失敗,要求就最低工資立法,當時被質疑為競逐下任特首造勢而不惜「爆料」。同年他接受《千禧年代》訪問時解釋:「唔係我睇咗(行會)文件知道政府嘅傾向,而提早宣佈政府嘅決定,我亦不知道政府嘅取態。」辯稱政府政策未有決定前,任何人都可發表意見。
此外,梁振英原定明日在尖沙咀文化中心外舉行大型造勢大會,但昨宣佈取消。梁辦解釋,因場地細小,又有太多支持者有意出席,擔心造成混亂,才臨時決消,暫不計劃投票日前舉辦任何大規模造勢活動。 
作者: 萬歲爺 時間: 2012-3-22 10:58:37
大家要認住由今日起,道理呢係要倒轉來解的;梁振英爆行政會議內容,收到果封信呢,來唔係叫「警告信」,而係「收過特首辦的解釋信」,梁振英犯規爆料呢,原來唔係特首警告佢,而係特首好似小學生犯錯咁,向偉大的梁振英同志「解釋」..
正如佢自己申報西九利益出問題,唔係佢自己的錯,係政府張表寫得差,搞到佢漏報,下次大家報稅漏報,記得係投訴稅局,唔好話係你自己的錯呀..
哎呀,不過你唔係梁振英,冇中聯辦撐,就坐梗啦,你地明白未呀?
| 歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) |
Powered by Discuz! X2 |