SAY討論區
標題:
今天,是香港最黑暗的一天
[打印本頁]
作者:
萬歲爺
時間:
2012-3-20 18:11:10
標題:
今天,是香港最黑暗的一天
各位泛民的朋友,長毛等五人的政治檢控及判決,令到我地好傷心、好憤怒、好沮喪,但係反過來我地要問下自己,今日的香港都已經搞到如此田地,明日上台的特首,如果係直接聽命於西環,仲有幾多堅持真理與正義的人,要因此受害?
或者我地改變唔到乜野,但最起碼要令局勢不能再惡化落去,而眼前就有一個機會--泛民選委的一票,可以阻止最親共的人,那些要出動震壓的人,上台做特首。
大家係時候合力做一件事--集合所有資源,制止泛民選委於 3.25 投建制派票...
作者:
萬歲爺
時間:
2012-3-20 23:28:00
歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2