SAY討論區

標題: [轉載] 魔法學校 [打印本頁]

作者: 黑仔bb    時間: 2012-9-18 00:06:50     標題: [轉載] 魔法學校

今日,


我去學校見我個仔個校長因為佢係學校同人打交。我問左佢好耐佢都唔肯同我講點解同人打交。
最後原來因為佢係葛來分多,另外個男仔係史萊哲林既學生。


頂你!



http://shitu.hk
作者: hkgordan    時間: 2012-9-18 04:04:04

非常感謝樓主,樓主萬歲萬歲萬萬歲!  
作者: 傻QQ    時間: 2012-9-18 04:06:05

沒看過比樓主發的好帖
作者: svcscgba    時間: 2012-9-18 04:08:51

長時間沒來看了 ~~
作者: easonchan    時間: 2012-9-18 04:21:13

一樓的位置好啊..
作者: nh88    時間: 2012-9-18 04:25:53

我的idea,被樓主嫖竊了!
作者: Derek_Me    時間: 2012-9-18 04:26:40

鑒定完畢.!
作者: 尊貴的基佬    時間: 2012-9-18 04:37:59

哈哈,有意思~頂頂 ,繼續頂頂。繼續頂哦  
作者: andykom28    時間: 2012-9-18 05:01:05

我分享一下囉
作者: 世界沒日    時間: 2012-9-18 07:25:14

我等你喲
作者: kenneth_sweet    時間: 2012-9-18 09:21:19

加油!樓主,謝謝分享
作者: 小妖怪    時間: 2012-9-18 09:25:40

樓主也是培訓師嗎




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2