SAY討論區

標題: 小明帶小白去睇醫生 [打印本頁]

作者: a_c_e06    時間: 2012-9-17 19:24:54     標題: 小明帶小白去睇醫生

醫生問: 佢有咩事?
小明: 你係醫生, 你自己睇, 我知咩事唔洗帶佢黎

醫生問: 我其實係問, 你覺得佢有咩唔舒服? 唔舒服左幾耐? 有咩病徵之類?

小明: = = 我覺得佢太舒服, 舒服左幾億年, 神經病

醫生: 咁應該係你精神病, 要食藥, 仲有唔見小白, 佢起邊?

小明: = =, joking, hahaha, 88 當我無黎過
作者: Tung8887    時間: 2012-9-17 22:25:00

看了你的帖,讓我有一種說不出的感覺
作者: 曾冇權    時間: 2012-9-17 22:26:55

希望我回覆這一帖,能在前幾名
作者: 小妖怪    時間: 2012-9-17 22:28:42

家財萬貫還得回很多貼哦
作者: alvinsiusiu    時間: 2012-9-17 22:34:54

是樓主原創嗎
作者: ng015856    時間: 2012-9-17 23:20:51

我在努力中
作者: runrunscooter    時間: 2012-9-17 23:54:55

頂你一下,好帖要頂!
作者: 北極蝦    時間: 2012-9-18 02:55:12

嚴重支持!
作者: bobodragon2001    時間: 2012-9-18 05:01:05

好帖,有才
作者: {誼}    時間: 2012-9-18 07:18:40

頂一個先
作者: LMFAO    時間: 2012-9-18 09:21:19

很有吸引力
作者: 底褲超人    時間: 2012-9-23 07:26:45

先看看怎麼樣!




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2