SAY討論區
標題:
我有一個李老闆 (十七)
[打印本頁]
作者:
黑仔bb
時間:
2012-9-17 04:06:32
標題:
我有一個李老闆 (十七)
還有更多:
http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303
老闆: 菜鳥, 我想買部notebook
我: (O_O") 又買?? 上年先剛剛買完WOR
老闆: 我個女話我部電腦好out呀, 你唔好幫我買D咁快out既野啦
我:.......(-_-")....今次係唔係都係lenovo呀?? 我幫你search下最新model係咩
老闆: 我想試下其他牌子....阿女話lenovo好土氣....
我:....(-_-")...(係你土氣姐...).....不如試下samsung呀
老闆:.....聽講好易壞...都係lenovo耐用D
我:.....(-_-")....咁不如sony la
老闆:......唔想太花巧呀, 都係lenovo實用D
我:.......(=_=")....不如macbook la
老闆:......我想用返window...lenovo咁咪幾方便囉..
我:.....!!!!! (*o*")!!!!!!....(你係唔係發神經呀??!!!) 不如聯想啦!!!!!
我:....(O_O")!!!!......(死啦, 一時火遮眼....沖口而出TIM....今次實要處斬啦)
老闆:.....聯想都好WOR, 我聽過好似各方面都同lenovo都好似, 又無咁土氣, 又可以轉下牌子...
我:.....(@_@")??
老闆:...就聯想啦, 你幫我買啦wor!!!!
............
佢真傻定扮懵嫁.....咁我依家買咩好呀??
還有更多:
http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303
作者:
太陽穴
時間:
2012-9-17 08:02:17
好帖子,幫你回覆一下
作者:
24gold24
時間:
2012-9-17 08:03:03
我不是隨便的人。我隨便起來不是人
作者:
一心
時間:
2012-9-17 08:10:33
樓主福如東海,萬壽無疆!
作者:
ILOVEU5
時間:
2012-9-17 08:11:05
遇到好論壇中的好帖子
作者:
jackjack99
時間:
2012-9-17 08:13:40
暈 不信啊
作者:
appson
時間:
2012-9-17 08:16:39
幫你項項吧
作者:
花家姐
時間:
2012-9-17 08:18:05
文筆流暢,修辭得體,深得魏晉諸朝遺風,更將唐風宋骨發揚得入木三分,能在有生之年看見樓主的這個帖子。實在是我三生之幸啊。
作者:
牛奶陽光
時間:
2012-9-17 08:20:23
好文章,和大家一起分享
作者:
~Muscle~
時間:
2012-9-17 08:21:21
拿分走人呵呵,樓下繼續!
作者:
小妖怪
時間:
2012-9-17 08:22:02
謝謝分享好帖子,幫你回覆一下
作者:
24gold24
時間:
2012-9-17 08:26:43
我又回復了
作者:
coffyma
時間:
2012-9-17 08:30:51
我回不回呢 考慮再三 還是不回了吧 ^_^
作者:
frankyhui
時間:
2012-9-17 08:33:20
快站沙發,不知道有沒有成功
歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2