SAY討論區

標題: 我有一個李老闆 (十七) [打印本頁]

作者: 黑仔bb    時間: 2012-9-17 04:06:32     標題: 我有一個李老闆 (十七)

還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303

老闆: 菜鳥, 我想買部notebook
我: (O_O") 又買?? 上年先剛剛買完WOR
老闆: 我個女話我部電腦好out呀, 你唔好幫我買D咁快out既野啦
我:.......(-_-")....今次係唔係都係lenovo呀?? 我幫你search下最新model係咩
老闆: 我想試下其他牌子....阿女話lenovo好土氣....
我:....(-_-")...(係你土氣姐...).....不如試下samsung呀
老闆:.....聽講好易壞...都係lenovo耐用D
我:.....(-_-")....咁不如sony la
老闆:......唔想太花巧呀, 都係lenovo實用D
我:.......(=_=")....不如macbook la
老闆:......我想用返window...lenovo咁咪幾方便囉..
我:.....!!!!! (*o*")!!!!!!....(你係唔係發神經呀??!!!) 不如聯想啦!!!!!
我:....(O_O")!!!!......(死啦, 一時火遮眼....沖口而出TIM....今次實要處斬啦)
老闆:.....聯想都好WOR, 我聽過好似各方面都同lenovo都好似, 又無咁土氣, 又可以轉下牌子...
我:.....(@_@")??
老闆:...就聯想啦, 你幫我買啦wor!!!!

............

佢真傻定扮懵嫁.....咁我依家買咩好呀??

還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303
作者: 太陽穴    時間: 2012-9-17 08:02:17

好帖子,幫你回覆一下
作者: 24gold24    時間: 2012-9-17 08:03:03

我不是隨便的人。我隨便起來不是人
作者: 一心    時間: 2012-9-17 08:10:33

樓主福如東海,萬壽無疆!  
作者: ILOVEU5    時間: 2012-9-17 08:11:05

遇到好論壇中的好帖子
作者: jackjack99    時間: 2012-9-17 08:13:40

暈  不信啊
作者: appson    時間: 2012-9-17 08:16:39

幫你項項吧
作者: 花家姐    時間: 2012-9-17 08:18:05

文筆流暢,修辭得體,深得魏晉諸朝遺風,更將唐風宋骨發揚得入木三分,能在有生之年看見樓主的這個帖子。實在是我三生之幸啊。
作者: 牛奶陽光    時間: 2012-9-17 08:20:23

好文章,和大家一起分享
作者: ~Muscle~    時間: 2012-9-17 08:21:21

拿分走人呵呵,樓下繼續!
作者: 小妖怪    時間: 2012-9-17 08:22:02

謝謝分享好帖子,幫你回覆一下
作者: 24gold24    時間: 2012-9-17 08:26:43

我又回復了
作者: coffyma    時間: 2012-9-17 08:30:51

我回不回呢 考慮再三 還是不回了吧 ^_^  
作者: frankyhui    時間: 2012-9-17 08:33:20

快站沙發,不知道有沒有成功




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2