SAY討論區

標題: 生日快樂呢 [打印本頁]

作者: 65412543    時間: 2012-9-16 19:28:02     標題: 生日快樂呢

今日,

我男朋友真係好romantic, 佢突然間帶我去高級餐廳食飯,又買玫瑰, 又送耳環。仲有生日蛋糕添。最弊今日係佢Ex既生日,吾係我既生日.


頂你!



http://shitu.hk/?p=529
作者: yan4327    時間: 2012-9-17 00:03:56

第一次來這論壇..
作者: ^^SaSabb    時間: 2012-9-17 00:16:49

聲明一下:本人看貼和回貼的規則,好貼必看,精華貼必回。
作者: 小妖怪    時間: 2012-9-17 00:42:12

支持你就頂你
作者: ng015856    時間: 2012-9-17 01:05:45

是樓主原創嗎
作者: 津村浩介    時間: 2012-9-17 01:17:02

希望大家能幫忙多多分享
作者: Essi    時間: 2012-9-17 01:57:57

先回覆一下,閃人
作者: freegold    時間: 2012-9-17 02:56:57

呵呵 那就好好玩吧~~~~  
作者: tn52003    時間: 2012-9-17 03:34:24

希望大家能幫忙多多分享
作者: Tung8887    時間: 2012-9-17 04:20:55

謝謝樓主啊!
作者: skykingdom    時間: 2012-9-17 04:52:53

天天尼伊達,快樂似神仙
作者: oh~my~gag    時間: 2012-9-17 05:16:22

呵呵 哪天得看看 `~~~~
作者: tomato_alex    時間: 2012-9-17 06:15:57

樓主good
作者: tracy10quTE~~    時間: 2012-9-17 07:34:25

認真回覆,賺取潛水值




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2