SAY討論區

標題: [轉]減肥餐單 [打印本頁]

作者: 愛雪莉    時間: 2012-9-11 02:46:11     標題: [轉]減肥餐單

話說有個肥佬減肥,參加左個plan,而個plan講明不成功,不收費,三次療程包搞掂!
第一次療程, 肥佬被安排到一個房間,房入面有個靚女同佢講 : 你捉到我,我就同你親熱啦~
於是該肥佬就梗係上馬, 而且都減左一部份

第二次,佢想,唔...我唔可以再減,咁咪可以屈佢回水囉~~
點知,今次黎咗個仲靚既囡囡,結果,當然又係狂追,又減左唔少啦....

肥佬發現佢已經差唔多減到公司plan個quota
為左可以要公司退錢,肥佬心想,今次就算個囡囡幾靚,我一定唔會比自己再減到磅

今次房間入面安排左隻雌性猩猩,仲同佢講,如果你比我捉到,你就要同我親熱!!
最後...肥佬唔再係肥佬,佢亦係最後一次的療程減磅成功~~
作者: tracy10quTE~~    時間: 2012-9-11 06:01:38

看看好不好看
作者: 太陽穴    時間: 2012-9-11 06:12:36

昨晚多幾分鐘的準備,今天少幾小時的麻煩。  
作者: weltergf    時間: 2012-9-11 06:17:47

估計你是沒見識過~` 呵呵  
作者: 鬼谷先生    時間: 2012-9-11 06:19:59

看看好不好看
作者: maverickhon    時間: 2012-9-11 06:32:50

這論壇不錯
作者: 十兵衛    時間: 2012-9-11 06:36:09

又看了一次
作者: Disy    時間: 2012-9-11 06:50:01

辛苦的上班,快樂的回帖
作者: mydear888    時間: 2012-9-11 06:59:14

尼伊達是各好論壇,以後天天來
作者: 牙`蔚    時間: 2012-9-11 07:00:42

發貼看看自己積分
作者: hillmen    時間: 2012-9-11 07:04:27

@,@..是什麼意思呀?
作者: andykom28    時間: 2012-9-11 07:06:30

好帖,有才
作者: 豪鬼AKUMA    時間: 2012-9-11 08:06:57

今天我這邊開啟帖子速度有點慢
作者: jerrygarry    時間: 2012-9-12 11:34:41

認真回覆,賺取潛水值
作者: HOTSTUDIO阿蚊    時間: 2012-9-12 11:36:30

厲害!強~~~~沒的說了!  




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2