SAY討論區

標題: 猜紅豆 [打印本頁]

作者: Flibs    時間: 2012-9-10 18:07:35     標題: 猜紅豆

1. 從前有好多紅豆BB去左當兵,D紅豆BB叫咩名? (係一種食物,又可以飲,又可以食)

2. 繼上題,紅豆軍中有個將軍,將軍想叫D紅豆BB「沖呀!」,佢會叫咩? (係一種食物)

3. 繼上題,紅豆將軍叫咩名? (係一種食物,又可以飲,又可以食)










Ans答案:

1. 紅豆冰(紅豆兵)

2. 紅豆糕(紅豆go)

3. 雪糕紅豆冰(說go紅豆兵)
作者: 太陽穴    時間: 2012-9-10 22:08:32

真是有你的!
作者: 切雞飯    時間: 2012-9-10 22:09:11

聲明一下:本人看貼和回貼的規則,好貼必看,精華貼必回。
作者: LMFAO    時間: 2012-9-10 22:18:01

回覆,是讓樓主更有心去發帖
作者: appson    時間: 2012-9-10 22:28:00

原來是這樣
作者: katchan0481    時間: 2012-9-10 22:28:43

呵呵,明白了
作者: 世界沒日    時間: 2012-9-10 22:29:51

真是有你的!
作者: 段皇爺    時間: 2012-9-10 22:33:10

呵呵,支持一下哈  
作者: lreneMOON    時間: 2012-9-10 23:22:17

好帖盡在尼伊達
作者: jackjack99    時間: 2012-9-11 03:50:30

潛水值看滿囉,回覆一下
作者: 鳥不起點算    時間: 2012-9-11 05:12:55

像蝴蝶一樣漂亮的帖子
作者: 阿迅    時間: 2012-9-11 08:06:57

要認真回覆,不然會沒有潛水值
作者: HO0907    時間: 2012-9-12 10:59:41

熱情分享好文章,看了都要來回覆




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2