SAY討論區

標題: 發夢 [打印本頁]

作者: 晚安天使    時間: 2012-9-8 08:43:06     標題: 發夢

小明:小強呀,琴晚我發左個夢呀~

小強:咩夢呀?

小明:我係個夢到見到我死左呀,中變左隻鬼添呀!

小強:唔緊要啦,夢境同現實完全相反呀ma。

小明: ...但係我夢見你仲生存wo!

小強:#$%^&*!!
作者: 段皇爺    時間: 2012-9-8 10:07:34

正好你開咯這樣的帖
作者: 切雞飯    時間: 2012-9-8 10:10:54

我不是隨便的人。我隨便起來不是人
作者: Derek_Me    時間: 2012-9-8 10:14:40

真是天底下好事多多
作者: nh88    時間: 2012-9-8 10:18:29

想都不想,就支持一下
作者: jennyjellyfish    時間: 2012-9-8 10:20:25

飯可以亂吃,話也可以亂說,但帖子不可以亂髮哦
作者: LMFAO    時間: 2012-9-8 10:26:45

今天我這邊開啟帖子速度有點慢
作者: 段皇爺    時間: 2012-9-8 10:30:54

認真回覆每一篇,希望能得到好分數
作者: cb_reptile    時間: 2012-9-8 10:33:33

一樓的位置好啊.
作者: tomato_alex    時間: 2012-9-8 11:03:31

謝謝樓主啊!
作者: naturebeehk    時間: 2012-9-8 11:09:08

謝謝分享了!
作者: fifidodo3    時間: 2012-9-8 11:16:52

想都不想,就支持一下
作者: jerrygarry    時間: 2012-9-9 05:09:46

好啊,謝樓主
作者: 阿迅    時間: 2012-9-12 10:24:46

給你打氣加油,謝謝分享




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2