SAY討論區

標題: 真人真事..(轉貼) [打印本頁]

作者: 雄獅    時間: 2012-9-4 10:08:22     標題: 真人真事..(轉貼)



有次同朋友落旺角食西餐..
個待應問我加唔加10$轉蘇皮湯....
我堅係聽錯..同佢講..加10$要蘇永康?.....
個待應笑到停唔到=p......
作者: k2a3i4    時間: 2012-9-4 14:12:37

希望可以用些時間了~`
作者: stk190    時間: 2012-9-4 14:14:24

挺好啊
作者: lreneMOON    時間: 2012-9-4 14:32:44

小心大家盯上你哦
作者: 牙`蔚    時間: 2012-9-4 14:36:41

嚴重支持!
作者: naturebeehk    時間: 2012-9-4 14:58:52

3q for 分享
作者: plas_hoz    時間: 2012-9-4 15:33:16

我想要`~
作者: 世界沒日    時間: 2012-9-4 17:38:21

尼伊達看起來是個不錯的站喔
作者: andykom28    時間: 2012-9-4 18:01:52

不錯啊! 一個字牛啊!
作者: 牙`蔚    時間: 2012-9-4 22:00:58

不錯啊! 一個字牛啊!
作者: ILOVEU5    時間: 2012-9-5 02:37:34

老闆付我錢,我上班到尼伊達回帖子
作者: 曾冇權    時間: 2012-9-5 04:26:38

看貼回復是好習慣
作者: 鳥不起點算    時間: 2012-9-9 04:51:08

不是吧
作者: 傻QQ    時間: 2012-9-10 09:55:54

呵呵,等著就等著...




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2