SAY討論區

標題: 我有一個李老闆(八) [打印本頁]

作者: poonso    時間: 2012-9-1 08:05:20     標題: 我有一個李老闆(八)

還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303

下午四點鐘.......

我: (^V^") 今日老闆5點要係中環開會, 真難得星期三可以咁休閒, 食件cheese cake先~~~~
老闆: 依!!! 菜鳥!!! 有cheese cake食WOR, 真識享受
我:....(o_O)....老闆?!....我唔食嫁啦, 我有好多野做緊嫁....依?? 你唔係開會咩??
老闆: 個會取消左啦, 你唔駛咁緊張WOR, 我一向都鼓勵同事輕鬆工作既, 我請你飲罐可樂啦 (^~^")
我:.....(@_@")...唔駛啦, 多謝老闆, 多謝老闆.....

半小時後........
老闆: 菜鳥, 入黎我房呀....
我:......(-_-")....(又one on one......又秋後算賬啦.......)
老闆: 你依排工作量好似細左咁WOR.....我見你日日都好開心咁...
我:.....(-_-").....(我係剛剛食件cake姐.....何來"日日"呀??)
老闆: 啦, 依家其他同事都忙到爆晒廠, 你幫下手, 做一份 A report得唔得呀?? 一份姐, 你咁有時間, 幫手做一份姐, 得唔得呀??
我:.....(*_*").....得!! 一份我應該應付到.....
老闆: 啦!!!! 你話嫁, 你發誓份A report係你負責呀!!!
我:......(-_-").....我發誓A report係我負責....
老闆:....唔, 你出返去啦....

離開老闆房後.....
我:..(@_@")....(無啦啦食多份job, 小你!!!)
Dad Dad走過來: 嘩!! 你老闆好嬲呀!!! 佢剛剛打俾我, 話你得閒到食cake, 佢要我發誓俾份B report你呀...啦, 一份咋!! 唔好話我推晒D JOB俾你呀
我:......(*o*").....B report又係我??
同事A: 咁你死得啦....你老闆都話左我知你食CAKE, 老闆要我發誓俾份C report俾你....話你做多一份應該無問題wor
我:.....(=___=").........
同事B:......阿榮呀?? 老闆話D report想起個Database, 叫我地搵你幫手wor....
我:......(O_O")......我食件cake姐, 唔駛吹通街呀話........

還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303
作者: chrity__summer    時間: 2012-9-1 10:08:03

今天我這邊開啟帖子速度有點慢
作者: 小妖怪    時間: 2012-9-1 10:12:01

一頭霧水…
作者: junhau    時間: 2012-9-1 10:16:54

支持一下吧
作者: skykingdom    時間: 2012-9-1 10:25:55

為了潛水值,我回覆一下囉
作者: cb_reptile    時間: 2012-9-1 10:36:44

給你打氣加油,謝謝分享
作者: plas_hoz    時間: 2012-9-1 10:39:17

哈哈,看的人少,回一下
作者: {誼}    時間: 2012-9-1 10:41:14

希望我回覆這一帖,能在前幾名
作者: hkgordan    時間: 2012-9-1 10:46:59

挺好啊
作者: vol1210    時間: 2012-9-1 10:48:14

圍觀來了哦
作者: naturebeehk    時間: 2012-9-9 04:33:58

給你打氣加油,謝謝分享
作者: tracy10quTE~~    時間: 2012-9-10 09:43:42

呵呵 哪天得看看 `~~~~




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2