SAY討論區

標題: 我有一個李老闆(十二) [打印本頁]

作者: wegite    時間: 2012-8-31 06:07:55     標題: 我有一個李老闆(十二)

還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303

老闆: 份report我叫你俾A team做wor, 搞掂未呀?
我:....(=__=").....未呀....A team個team head好惡....唔肯做
老闆: 惡?? 我未見過惡人既, 我叫佢入黎, 我示範俾你睇點樣車爆人!!

A Team 既team head入左黎

老闆: 阿A呀, 我有份report要交俾你地team follow呀, 你地每個星期二都交一次呀
A Team Head: 我地team星期二要交5份report啦wor, 重加??!!! 點做呀??!! 係唔係另外個5份可以唔駛做先??!!!!
老闆:..........
A Team Head: 要我地做實做到嫁, 咪係另外5份度抽時間出黎做囉, 到時5份錯晒咪你揹囉, 你揹唔揹得起先??!!!!
老闆:.......
A Team Head: 你講啦, 你老闆黎嫁嗎, 你講咩我都做, 我至多咪做錯晒!!!!
老闆:.....唔係, 其實資源分配既野可以慢慢再傾既姐, 我再念下點樣, 你出返去先啦.........
A Team Head: 超!!!! 運吉既!!!!!

A Team 既 team head離開

我: (*o*")......真係好惡呀......
老闆: ...............(怒火中燒....!!!).........惡咩惡?? 我明明係叫你分配好D資源之後俾份job佢, 你就咩都唔做!!! 人地有幾多份report你又唔知, 人地有幾忙你又唔知?? 咩都唔知就推返個波俾我!! 你咁既工作態度就實累死我啦!!!!!
我: (@_@")......但係.....係你話示範點樣車爆人既.......
老闆:...........(!!!!!!)............我依家咪車爆緊你囉, 你學到野未呀?? 你用我依家既語氣, 出去車返爆佢!!!! 下星期開始份report一定要係佢條team做!!!!!!!
我: ........(ToT").....(欺善怕惡呀!!!..........)

還有更多: http://blogcity.me/blog/list_blog_express.asp?f=PCESIIB3ZR220303
作者: tamyc002    時間: 2012-8-31 10:07:24

頂你一下,好帖要頂!
作者: LMFAO    時間: 2012-8-31 10:13:42

今天我這邊開啟帖子速度有點慢
作者: fifidodo3    時間: 2012-8-31 10:13:59

哪時候積分才會高啊
作者: 阿迅    時間: 2012-8-31 10:22:29

頂一個先
作者: HOTSTUDIO阿蚊    時間: 2012-8-31 10:33:50

頂你一下,好帖要頂!
作者: hkgordan    時間: 2012-8-31 10:35:32

認真回覆,賺取潛水值
作者: cb_reptile    時間: 2012-8-31 10:37:31

鑒定完畢.!
作者: 曾冇權    時間: 2012-8-31 10:38:16

尼伊達看起來是個不錯的站喔
作者: ng015856    時間: 2012-8-31 10:49:20

要多久才能升級啊
作者: hopakngai    時間: 2012-9-1 04:40:21

圍觀來了哦
作者: mic167    時間: 2012-9-2 08:59:36

觀看中  
作者: 現實999    時間: 2012-9-9 04:21:29

努力,努力,再努力!!!!!!




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2