SAY討論區

標題: 我會做好呢份工! (加強版 [打印本頁]

作者: nightmare1984    時間: 2012-8-30 02:07:10     標題: 我會做好呢份工! (加強版

曾特首:「我會做好呢份工!」

地盤佬:「 我會鑽好呢個窿!」

氣功師:「 我會發好呢次功!」

八達通公司:「 我會整好八達通!」

天文台:「 我會測好呢個風!」

整容醫生:「 我會隆好呢個胸!」

鐘錶師:「 我會整好呢個鐘!」

廚師:「 我會爆好呢碟蔥!」

麻將腳:「 我會碰好呢隻東!」

專業員工:「 我會五點九就鬆 … …」

李小姐:「我會搶走你老公~」

海關︰「我會睇實呢個zone」

妓女︰「我會走多轉私鐘」

富豪雪糕︰「我會"針"滿呢個cone」

陳曉東︰「我會跟翻載思聰」

火化︰「我會燒好呢副bone」

士兵︰「我會好好地進攻」

食客︰「我會食埋呢碗檬」

靚女︰「我會請佢食檸檬」

肚入面既bb︰「我會離開呢個womb」

學外語人士︰「我要學好靈格風」

寶貝智多?#elvin︰「我會再次home alone」

長毛︰「我會競選新界東」

賊仔︰「我會搜掠個一空」

學生:「我會還曬d grant loan」

足球員:「我會打好d前鋒」

打工仔辭職時:「我會辭左呢份工」

窮鬼:「我會去搵二叔公」

好男友:「我會趙完你就鬆 !!」

我︰「我會不停發up 風」

老千們:[我會同佢打(隆通)]

音樂家:[我會較好呢個Tone]

古惑仔比拼:[我會跟你兇對兇]


打電話時:[我要打個Telephone]

請你食個西北風

Monster Hunter:「我會放準D個Bomb!」

Hunting Monster:「我會踢你乜乜窿!」

二奶:「我會服侍你老公!」

大婆:「我會提早送你終!」

老千甲:「我會同你打聾通!」

老千乙:「我會食你隻紅中!」

差佬:「我會打到你變瘋!」

線人:「我會收清楚D風!」

賊人:「我會繼續亂放風!」

打工仔:「我會等夠鐘收工!」

佢老細:「我會令你再揾工!」

星矢: 我會攻破十二宮

悟空: 我會放龜波氣功

的士司機:[我要走多轉東湧]

整餅師父:[我要焗到個餅鬆]

籃球員:[我要勁過Karl Malone(卡爾馬龍)]

摔角角手:[我要練好倒頭'中']

謝安琪:[我會嫁比張繼聰]

我:[我會轉台去smartone]

懲教署職員:[我會幫你通一通]

野餐者:「我要打死呢隻小蜜蜂」

士兵:「上到戰場係咁衝」

打工仔:「日日返工等放工」

老闆:「咪使至意加人工」

工人:「返去地盤做苦工」

學廚師父仔:「我d牛肉好鬼窿」

某離家出走少年: 我要離開呢個home!

離婚漢: 我又變返一支公

安安:我要食多一支竹

氣象報告員:今日會吹西北風

炒樓師奶:三日唔見一籮"谷"

失業漢: 三日要換一份工

飛機乘客"我會唔俾空姐兇"

乞丐"我要乞食無陰公"

劉翔"我會跑步似陣風"

漁農署"我會殺曬D黑蜂"

乖孫"我會日日拜阿公"

運輸署"我要路路都暢通"

變態佬:"我會吉你屎忽窿
作者: 一心    時間: 2012-8-30 05:58:45

樓上的話等於沒說~~~
作者: nh88    時間: 2012-8-30 06:23:40

要認真回覆,不然會沒有潛水值
作者: xdxd125    時間: 2012-8-30 06:26:41

小心大家盯上你哦
作者: k2a3i4    時間: 2012-8-30 06:37:21

樓主分享的好東西,我幫你宣傳
作者: easonchan    時間: 2012-8-30 06:40:33

我來看看!謝謝  
作者: Derek_Me    時間: 2012-8-30 07:01:15

不怎麼好看
作者: naturebeehk    時間: 2012-8-30 07:06:36

這個站不錯!!  
作者: andykom28    時間: 2012-9-1 04:28:00

慢慢來,呵呵
作者: 豪鬼AKUMA    時間: 2012-9-2 08:57:30

回復一下




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2