SAY討論區

標題: 我要做model...鬧人金句 [打印本頁]

作者: 蒼血    時間: 2012-8-27 19:22:18     標題: 我要做model...鬧人金句


講 你 又 唔 聽
聽 你 又 唔 明
明 你 又 唔 做
做 你 又 做 錯
錯 你 又 唔 認
認 你 又 唔 改
改 你 又 唔 服
唔 服 又 唔 講

作者: ng015856    時間: 2012-8-27 20:00:27

似曾相識的感覺
作者: tn52003    時間: 2012-8-27 20:03:14

要多久才能升級啊
作者: 切雞飯`    時間: 2012-8-27 20:13:29

慢慢來,呵呵
作者: jennyjellyfish    時間: 2012-8-27 20:17:03

支持一下吧
作者: lreneMOON    時間: 2012-8-27 20:22:23

小心大家盯上你哦
作者: LMFAO    時間: 2012-8-27 20:25:37

好文大家看,看完要回覆
作者: LMFAO    時間: 2012-8-27 20:36:21

希望大家能幫忙多多分享
作者: juny0385    時間: 2012-8-28 09:32:31

不錯啊! 一個字牛啊!
作者: 鳥不起點算    時間: 2012-9-2 08:51:29

為了潛水值,我回覆一下囉




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2