SAY討論區

標題: 勁好笑既電腦心聲 [打印本頁]

作者: doggyXD    時間: 2012-8-26 12:38:28     標題: 勁好笑既電腦心聲

螢幕說:我好慘,日日比人睇。

鍵盤說:我更慘,日日比人打。

滑鼠說:我先慘,日日比人摸。

主機說:你地唔夠我慘,我日日比人按肚臍。

光碟機說:我慘D,日日比人插。

軟碟機說:我慘尼,而家冇人插我啦!

USB頭說:邊個夠我慘?我比人插完呢邊插嗰邊,一唔小心仲會被感染。

主機板說:你地唔會以為有野插好得意,其實我先慘,佢地插左入來又唔郁,不知幾難受啊!

最後音效卡忍唔住說:明明你地比人插,點解次次係我叫...
作者: xdxd125    時間: 2012-8-26 13:32:28

這篇帖子,我還是第一次在這看到
作者: tamyc002    時間: 2012-8-26 13:33:47

我看不太到喔
作者: 一心    時間: 2012-8-26 13:44:36

回帖是種美德
作者: 一心    時間: 2012-8-26 13:46:00

搶座位來了
作者: 段皇爺    時間: 2012-8-26 13:46:14

給你打氣加油,謝謝分享
作者: jennyjellyfish    時間: 2012-8-26 13:56:50

有才的不在少數啊
作者: plas_hoz    時間: 2012-8-26 14:04:27

不錯啊! 一個字牛啊!
作者: svcscgba    時間: 2012-8-26 14:07:38

不錯不錯.,..我喜歡
作者: ^^SaSabb    時間: 2012-8-27 06:43:56

強人,佩服死了。呵呵,不錯啊
作者: xdxd125    時間: 2012-9-2 08:40:59

沒看過比樓主發的好帖




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2