SAY討論區

標題: 精神病院裡捉到一隻貓 (18+) [打印本頁]

作者: Gopper    時間: 2012-8-23 22:42:13     標題: 精神病院裡捉到一隻貓 (18+)

精神病院裡有虐待狂, 被虐待狂, 強姦犯, 謀殺犯, 戀屍癖, 縱火狂....

強姦犯:「我地捉隻貓, 然後強姦佢...」
虐待狂:「我地捉隻貓, 強姦佢, 然後虐待佢...」
謀殺犯:「我地捉隻貓, 強姦佢, 虐待狂, 然後殺o左佢...」
戀屍癖:「我地捉隻貓, 強姦佢, 虐待狂, 殺o左佢, 然後再強姦佢」
縱火狂:「我地捉隻貓, 強姦佢, 虐待狂, 殺o左佢, 再強姦佢, 然後燒死佢...」
被虐待狂:





















「喵!」
作者: Tung8887    時間: 2012-8-24 03:29:21

好啊,,不錯、
作者: ~Muscle~    時間: 2012-8-24 03:30:50

我在努力中
作者: coffyma    時間: 2012-8-24 03:43:15

厲害!強~~~~沒的說了!  
作者: LMFAO    時間: 2012-8-24 03:48:57

其實回帖算是一種沒德德,所以我快成聖人了
作者: 現實999    時間: 2012-8-24 04:13:12

謝謝分享了!
作者: plas_hoz    時間: 2012-8-24 04:26:55

頂你一下,好帖要頂!
作者: 花家姐    時間: 2012-8-24 07:22:45

應該加分
作者: plas_hoz    時間: 2012-8-26 00:11:02

這貼子你會收藏嗎
作者: mydear888    時間: 2012-8-26 00:18:32

頂你一下,好貼要頂!
作者: weltergf    時間: 2012-8-26 00:18:37

好人一個
作者: lreneMOON    時間: 2012-9-2 07:50:02

認真回覆,賺取潛水值




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2