SAY討論區

標題: 大雄與叮噹 [打印本頁]

作者: 李大兵    時間: 2012-8-11 18:19:17     標題: 大雄與叮噹

OJO當: 大雄你唔好成日咁小朋友啦

大雄: 我無小朋友, 無朋友, 無小D朋友, 無做小朋友, 唔明你講乜

OJO當: 咁未姐係小朋友LAW, 唔緊要我都算係你朋友丫, 借部膠朋友機比你~

大雄: 收你個皮 凸你老味, 食屎啦去~
作者: a_c_e06    時間: 2012-8-11 19:46:58

支持你加分
作者: 切雞飯`    時間: 2012-8-11 20:11:18

好帖子,幫你回覆一下
作者: andykom28    時間: 2012-8-11 20:25:22

說的真有道理啊!
作者: 鳥不起點算    時間: 2012-8-11 21:01:03

好帖子,幫你回覆一下
作者: 前程    時間: 2012-8-11 21:30:45

厲害!強~~~~沒的說了!  
作者: 現實999    時間: 2012-8-11 22:00:59

你加油吧  
作者: juny0385    時間: 2012-8-11 22:06:47

快站沙發,不知道有沒有成功
作者: tissss    時間: 2012-8-11 22:37:46

好啊,謝樓主




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2