SAY討論區

標題: 怡保-- 最好吃的豆花 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-21 04:28:43     標題: 怡保-- 最好吃的豆花

在怡保除瞭芽菜雞好吃, 有新發現豆花店, 該小店並不起眼,當日中午吃過美味芽菜雞後, 在城區內溜逛, 見有豆花店, 心想吃甜品補充, 小店隻有8個坐位, 冇冷氣, 叫瞭兩碗豆花, 不吃尤自可, 一吃不得瞭, 太座滿口稱讚, 食遍中、港、澳, 全部都冇得比。澳門著名的豆花'滑'是因為出茅招(花奶)的, 佢完全冇出茅招, 可選薑糖, 椰糖, 我地聽隔離位本地叔叔提議選用薑糖,1 蚊1碗, 俾完2蚊馬幣, 一路行都忍唔住, 回頭買返支細凍豆花水(豆漿)約300毫升, 1.5馬幣。豆味香濃。

繼續市內參觀, 下午去PARADE行商場, 我地始終對佢念念不忘, 食晚餐前都行返去飲豆漿, 點知佢地賣曬, 因為天氣熱, 太好賣, 要7點左右先有。重有個幾鐘頭, 冇計, 食多次豆花先啦, 然後去對面馬拉土雞飯餐廳吃晚餐, 一路食一路hea到7點, 卒之等到返貨啦, 呢次要黑豆豆漿, 1.5公升最大支裝, 好似係7.3馬幣。冇得頂。
作者: 砵仔糕    時間: 2012-5-21 04:31:03

先看看怎麼樣!
作者: {誼}    時間: 2012-5-21 04:31:03

不錯啊,沒看過這麼好看的
作者: 一心    時間: 2012-5-21 04:31:04

不看白不看,看也不白看
作者: 花家姐    時間: 2012-5-21 04:31:04

希望大家能幫忙多多分享




歡迎光臨 SAY討論區 (http://say.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2